Camera de Comerţ şi Industrie Prahova în parteneriat cu Business Recovery organizează Workshop-ul “Soluţii pentru dezvoltarea afacerilor româneşti pe pieţele internaţionale“, joi, 6 iunie 2013, începând cu orele 09.45, la sediul CCI Prahova din Ploieşti, str. Cuza Vodă, nr.8, Sala Europa.Va participa Costin LIANU – Director Direcţia Dezvoltare Export şi Coordonator al Strategiei Naţionale de Export din cadrul Ministerului Economiei. De asemenea, au fost invitate autorităţile locale şi judeţene.Evenimentul este un rezultat al numeroaselor solicitări primite din partea companiilor prahovene care se confruntă cu reale probleme privind identificarea de noi parteneri pe pieţe internaţionale, în condiţiile în care piaţa românească este în permanentă contracţie iar lipsa clienţilor, constrângerile financiare şi lipsa seriozităţii partenerilor (furnizori/clienţi) sunt teme obişnuite. Sunt invitate cu precădere firme cu activitate de export, bănci şi companii care desfăşoară activităţi de producţie sau servicii, care au în strategia viitoare accesul pe pieţe internaţionale şi care deţin putere financiară pentru a‐şi dezvolta afacerea în exterior, firme ce deţin expertiză logistică şi capacitate de producţie conform cererii şi care au un raport calitate‐preţ competitiv. Tematica generală a seminarului este următoarea :
– Acţiuni de promovare a companiilor româneşti prin intermediul târgurilor sau misiunilor economice finanţate
de la bugetul de stat sau al Comisiei Europene
– Realizarea de studii de piaţă şi pe produse, inclusiv pentru obiective complexe pe pieţe externe
– Acţiuni de promovare internaţională şi matchmaking desfăşurate de companii specializate
– Deficienţe şi limitări în acţiunile companiilor de promovare internaţională
– Principii de dezvoltare a serviciilor de promovare internaţională ale Business Recovery
– Pieţe internaţionale prezente şi viitoare aflate în strategia Business Recovery
– Necesitatea construirii unei strategii de export pentru companiile româneşti
– Alinierea la standardele internaţionale din punct de vedere al imaginii şi promovării comerciale
– Abordarea pieţelor internaţionale prin viziunea omului de marketing