PRIMUL PROIECT ERASMUS+ IN MIZIL

NUMELE PROIECTULUI: NOI COMPETENȚE – TRANZIȚIE SPRE PIAȚA MUNCII

NUMĂRUL PROIECTULUI: 2019-RO01-KA102-061868,

Coordonator proiect, profesor Ionescu Mihaela

Liceul Tehnologic “Tase Dumitrescu” Orașul Mizil

 Proiectul Erasmus+ al Liceului Tehnologic “Tase Dumitrescu” Orașul Mizil a fostaprobat de ANPCDEFP în anul 2019, cu numărul 2019-RO01-KA102-061868, Acțiunea Cheie KA 102- Learning Mobility of individuals, tipul acțiunii – VET Learners and staff mobility. Activitățile proiectului au constat în 2 fluxuri, primul flux de tipul VET learners, care a avut ca grup țintă un număr de 28 de elevi ai liceului, format din 11 elevi de clasa a XI-a A, specializarea Tehnician în activități economice, 10 elevi de clasa a XI-a B, specializarea Tehnician în administrație și 7 elevi de la clasa a XI-a C, specializarea Tehnician în turism, care au efectuat stagii de practică în Italia, la Torino pe o perioadă de 3 săptămâni în intervalul 28 iunie-16 iulie 2021  , iar cel de-al doilea flux de tipul Staff mobility grupul țintă a fost format din 2 cadre didactice titulare, cu specializările Economic-administrativ-poștă și respectiv, Turism, care au efectuat activități de tipul Job shadowing în Spania, Salamanca pe o perioadă de 5 zile, în intervalul 21-27 iulie 2021. Organizațiile implicate în proiect sunt: Liceul Tehnologic “Tase Dumitrescu” Orașul Mizil reprezentat de doamna director Ghețe Viorica, în calitate de beneficiar al proiectului și instituțiile de primire în cadrul cărora au avut loc mobilitățile, respectiv pentru stagiile de practică ale elevilor instituția gazdă a fost DIDAXÉ Cooperativa Sociale a R.L. Italia, iar pentru activitatea de instruire a cadrelor didactice, instituția gazdă a fost Tellus Spain, Salamanca.  

Cei 11 elevi cu specializarea Tehnician în activități economice, au desfășurat pe o perioadă de 3 săptămâni activități practice împreună cu tutorele de practică desemnat de DIDAXÉ Cooperativa Sociale a R.L. Italia, conform conținutului Modulului VI „Stagiu de pregătire practică privind utilizarea softurilor contabile” – corespunzător URÎ 13 – Utilizarea calculatorului în contabilitate  din Standardele de pregătire profesională. În urma acestor activități, elevii au asimilat cunoștințe referitoare la:

– implementarea softului specializat la locul de muncă;

– înregistrarea evenimentelor și tranzacțiilor în contabilitate cu ajutorul softului specializat

Și-au dezvoltat abilități  de:

– înregistrare a evenimentelor și tranzacțiilor în contabilitate cu ajutorul softului specializat;

– analizare a registrelor contabile întocmite de aplicația informatizată.

Cei 10 elevi cu specializarea Tehnician în administrație, au desfășurat pe o perioadă de 3 săptămâni activități practice împreună cu tutorele de practică desemnat de DIDAXÉ Cooperativa Sociale a R.L. Italia, conform conținutului Modulului VI „Stagiu de pregătire practică în instituțiile publice” – corespunzător URÎ 13 – Înregistrarea evenimentelor și tranzacțiilor în instituțiile publice, din Standardele de pregătire profesională, în cadrul cărora au asimilat cunoștințe referitoare la: -prezentarea elementelor planului de conturi specific;

– prezentarea înregistrărilor contabile din administrație pe categorii de evenimente;

– identificarea tipurilor de impozite și taxe;

– prezentarea actelor de control financiar preventiv și a tipurilor de contracte oficiale;

 În cadrul proiectului, elevii și-au format abilități  de:

– utilizarea algoritmilor de calcul pentru determinarea impozitelor și taxelor;

– întocmire a actelor de control financiar și identificare a unor tipuri de contracte;

Elevii cu specializarea Tehnician în turism, au desfășurat pe o perioada de 3 săptămâni activități practice împreună cu tutorele de practică desemnat de DIDAXÉ Cooperativa Sociale a R.L. Italia conform conținutului Modulului VI „Stagiu de pregătire practică în unitățile de turism” – corespunzător URÎ 14 – Derularea activității în agenția de turism din Standardele de pregătire profesională în cadrul cărora au asimilat cunoștințe referitoare la:

– descrierea principalelor tipuri de aranjamente turistice;

– identificarea principalelor destinații turistice internationale (Italia, Grecia, Spania)

Elevii au deprins abilități  de:

– studiere a preferințelor și obiceiurilor de călătorie ale principalelor segmente de clientelă;

– prezentarea principalelor obiective turistice din principalele destinații internaționale.

Obiectivul general al proiectului a fost creșterea gradului de pregătire profesională a cadrelor didactice participante și în mod special a elevilor, pentru facilitarea inserției pe piața muncii atât la nivel național cât și european, precum și conștientizarea statutului de cetățean european.

Obiectivele specifice pentru profesorii din specializările economic, respectiv turism,   participanți la activitatea de tip Job shadowing constau în obținerea unei experiențe profesionale într-un context internațional, devenind astfel mai bine pregătiți.

 Toți participanții în activitățile proiectului, s-au declarat fericiți pentru această oportunitate oferită de programul european Erasmus+ și de ANPCDEFP, de a-și îmbunătăți cunoștințele de specialitate, de cultură și civilizație europeană, de limba engleză și italiană, de îmbunătățire a CV-ului și a potofoliului personal, și nu în ultimul rând, de creștere a șanselor de inserție pe piața muncii la nivel național și european.

AM PLECAT LA FORMARE PROFESIONALĂ LA STANDARDE EUROPENE

NUMELE PROIECTULUI: NOI COMPETENȚE – TRANZIȚIE SPRE PIAȚA MUNCII

NUMĂRUL PROIECTULUI: 2019-RO01-KA102-061868,

Coordonator proiect, profesor Ionescu Mihaela

Liceul Tehnologic “Tase Dumitrescu” Orașul Mizil

 Proiectul Erasmus+ al Liceului Tehnologic “Tase Dumitrescu” Orașul Mizil a fostaprobat de ANPCDEFP în anul 2019, cu numărul 2019-RO01-KA102-061868, Acțiunea Cheie KA 102- Learning Mobility of individuals, tipul acțiunii – VET Learners and staff mobility. Activitățile proiectului au constat în 2 fluxuri, primul flux de tipul VET learners, care a avut ca grup țintă un număr de 28 de elevi ai liceului, format din 11 elevi de clasa a XI-a A, specializarea Tehnician în activități economice, 10 elevi de clasa a XI-a B, specializarea Tehnician în administrație și 7 elevi de la clasa a XI-a C, specializarea Tehnician în turism, care au efectuat stagii de practică în Italia, la Torino pe o perioadă de 3 săptămâni în intervalul 28 iunie-16 iulie 2021  , iar cel de-al doilea flux de tipul Staff mobility grupul țintă a fost format din 2 cadre didactice titulare, cu specializările Economic-administrativ-poștă și respectiv, Turism, care au efectuat activități de tipul Job shadowing în Spania, Salamanca pe o perioadă de 5 zile, în intervalul 21-27 iulie 2021. Organizațiile implicate în proiect sunt: Liceul Tehnologic “Tase Dumitrescu” Orașul Mizil reprezentat de doamna director Ghețe Viorica, în calitate de beneficiar al proiectului și instituțiile de primire în cadrul cărora au avut loc mobilitățile, respectiv pentru stagiile de practică ale elevilor instituția gazdă a fost DIDAXÉ Cooperativa Sociale a R.L. Italia, iar pentru activitatea de instruire a cadrelor didactice, instituția gazdă a fost Tellus Spain, Salamanca.  

Cei 11 elevi cu specializarea Tehnician în activități economice, au desfășurat pe o perioadă de 3 săptămâni activități practice împreună cu tutorele de practică desemnat de DIDAXÉ Cooperativa Sociale a R.L. Italia, conform conținutului Modulului VI „Stagiu de pregătire practică privind utilizarea softurilor contabile” – corespunzător URÎ 13 – Utilizarea calculatorului în contabilitate  din Standardele de pregătire profesională. În urma acestor activități, elevii au asimilat cunoștințe referitoare la:

– implementarea softului specializat la locul de muncă;

– înregistrarea evenimentelor și tranzacțiilor în contabilitate cu ajutorul softului specializat

Și-au dezvoltat abilități  de:

– înregistrare a evenimentelor și tranzacțiilor în contabilitate cu ajutorul softului specializat;

– analizare a registrelor contabile întocmite de aplicația informatizată.

Cei 10 elevi cu specializarea Tehnician în administrație, au desfășurat pe o perioadă de 3 săptămâni activități practice împreună cu tutorele de practică desemnat de DIDAXÉ Cooperativa Sociale a R.L. Italia, conform conținutului Modulului VI „Stagiu de pregătire practică în instituțiile publice” – corespunzător URÎ 13 – Înregistrarea evenimentelor și tranzacțiilor în instituțiile publice, din Standardele de pregătire profesională, în cadrul cărora au asimilat cunoștințe referitoare la: -prezentarea elementelor planului de conturi specific;

– prezentarea înregistrărilor contabile din administrație pe categorii de evenimente;

– identificarea tipurilor de impozite și taxe;

– prezentarea actelor de control financiar preventiv și a tipurilor de contracte oficiale;

 În cadrul proiectului, elevii și-au format abilități  de:

– utilizarea algoritmilor de calcul pentru determinarea impozitelor și taxelor;

– întocmire a actelor de control financiar și identificare a unor tipuri de contracte;

Elevii cu specializarea Tehnician în turism, au desfășurat pe o perioada de 3 săptămâni activități practice împreună cu tutorele de practică desemnat de DIDAXÉ Cooperativa Sociale a R.L. Italia conform conținutului Modulului VI „Stagiu de pregătire practică în unitățile de turism” – corespunzător URÎ 14 – Derularea activității în agenția de turism din Standardele de pregătire profesională în cadrul cărora au asimilat cunoștințe referitoare la:

– descrierea principalelor tipuri de aranjamente turistice;

– identificarea principalelor destinații turistice internationale (Italia, Grecia, Spania)

Elevii au deprins abilități  de:

– studiere a preferințelor și obiceiurilor de călătorie ale principalelor segmente de clientelă;

– prezentarea principalelor obiective turistice din principalele destinații internaționale.

Obiectivul general al proiectului a fost creșterea gradului de pregătire profesională a cadrelor didactice participante și în mod special a elevilor, pentru facilitarea inserției pe piața muncii atât la nivel național cât și european, precum și conștientizarea statutului de cetățean european.

Obiectivele specifice pentru profesorii din specializările economic, respectiv turism,   participanți la activitatea de tip Job shadowing constau în obținerea unei experiențe profesionale într-un context internațional, devenind astfel mai bine pregătiți.

 Toți participanții în activitățile proiectului, s-au declarat fericiți pentru această oportunitate oferită de programul european Erasmus+ și de ANPCDEFP, de a-și îmbunătăți cunoștințele de specialitate, de cultură și civilizație europeană, de limba engleză și italiană, de îmbunătățire a CV-ului și a potofoliului personal, și nu în ultimul rând, de creștere a șanselor de inserție pe piața muncii la nivel național și european.

AM PLECAT LA FORMARE PROFESIONALĂ LA STANDARDE EUROPENE

FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail
  1. . De evitat consult cardiologie Dr Ana Maria Mitrica!Pacient diagnosticat anterior cu cardiopatie ischemica ( nu am aratat documente diagnostice dnei Dr.,fiind interesati de diagnosticul ei),posibil infarct miocardic apoi,avand in vedere analizele markeri cardiac.Consult superficial,super rapid de catre cardiolog Dna Dr Ana Maria Mitrica cardiolog cu diagnostic doar de inceput de HTA.Degeaba s a plans de dureri retrosternale,dureri de gambe,lipsa de aer la efort.multi.Cateva saptamani mai tarziu persoana a suferit infarct miocardic, aproape mortal.La toate simptomele descrise ,dr Ana maria Mitrica cardiologie nu a comentat ceva, nici macar nu a incercat un raspuns, doar a întrerupt relatarea.Sec si rece.Precum doamna cu coasa Evitati daca daca doriti sa aveti mai multe sanse la viata

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.