
Metoda cea mai des folosita pentru cresterea eficientei agentilor de vanzari este trainingul. Acest lucru se datoreaza faptului ca într-un timp relativ scurt se poate ajunge la rezultate vizibile, iar pe de alta parte participantii devin mai motivati, mai entuziasti, folosesc noi metode, iar pe cele vechi folosesc mai constient.
Scopul trainingului
La sfarsitul trainingului participantii vor cunoaste si aplica cu succes acele cunostinte si tehnici practice, cu ajutorul carora vanzatorii vor vinde mai eficient produse, servicii si idei.
Tematica trainingului
1. Vanzarea traditionala vs. vanzarea consultativa
2. Vanzarea în cinci pasi
3. Profilul si criteriile vanzatorului de succes,
4. Prezentarea de produse
5. Comunicarea cu clientii dificili, rezolvarea obiectiilor
6. Rolul telefonului în vanzari
De ce merita sa investiti în acest curs?
Pentru ca, vanzatorii pregatiti de noi:
• pot aborda procesul de vanzare prin perspectiva clientului: pot identifica asteptarile clientilor si motivele reale de cumparare,
• vor fi capabili sa argumenteze, sa puna întrebarile potrivite, si sa asculte activ,
• vor fi capabili sa abordeze în mod corect obiectiile clientilor si nu le va fi frica de refuz,
Dupa acest training veti avea vanzari mult mai eficiente, astfel:
• veti creste veniturile firmei,
• veti creste prestigiul firmei,
• veti creste imaginea pozitiva a firmei.
detalii: http://www.uneltepentrudezvoltare.ro/index.php/2013-02-04-21-21-44







