Pe cat de mult s-a batut moneda ca turismul poate sa constituie domeniul prin care Romania sa fie cunoscuta pe toate meridianele lumii, pe atat de mult s-a inconjurat de harmalaie orice incercare de promovare. Exemplul cel mai elocvent este contestata frunza verde, din brandul de tara ales, pe bani grei, pentru promovarea imaginii Romaniei in afara granitelor, care, inca de la lansare, in aceasta vara, la Expozitia universala de la Shanghai, se leagana in vant, din scandal in scandal. Sub acuzatia ca ba seamana izbitor cu imaginea unei firme englezesti, ba ca s-au cheltuit prea multi bani pentru un simbol extrem de simplu, frunza verde din brandul de tara lansat de ministrul Elena Udrea n-a scapat nici acum de critici. Mai nou, insa, aventura promovarii brandului de tara s-a dezbracat pana si de caracter ! In speranta ca va fi starnit interesul potentialilor turisti straini, informatii despre Romania au aparut si pe site-urile de socializare si chiar pe cele… porno !
Cum controversele sunt departe de a se fi sfarsit, ne-am propus sa gasim numai aici, in Prahova, cateva dintre punctele de atractie – adevarate perle – in jurul carora s-ar fi putut construi un adevarat brand de tara pentru Romania.
“Perlele" Prahovei pot detrona controversata frunza din brandul Romaniei
Newer PostFC Petrolul a ingenuncheat FC Liverpool