Principalele tendinte in CSR in 2013

7 profesionisti in CSR din companii ne spun care sunt asteptarile lor pentru 2013: Alina Stan (Orange), Anca Nuta (UniCredit Tiriac Bank), Mona Nicolici (Petrom), Alexandra Corolea (BCR), Laura Sgarcitu (Coca-Cola HBC), Marilena Hluscu (GSK) si Corina Vasile (Raiffeisen Bank).

Dupa ce v-am prezentat opiniile a sase consultanti depre cum va evolua domeniul CSR in 2013, am invitat si reprezentantii unor companii din Romania sa ne impartaseasca asteptarile si predictiile lor.

Ne-au raspuns la invitatie: Alina Stan (Orange), Anca Nuta (UniCredit Tiriac Bank), Mona Nicolici (Petrom), Alexandra Corolea (BCR), Laura Sgarcitu (Coca-Cola HBC), Marilena Hluscu (GSK) si Corina Vasile (Raiffeisen Bank).

Coordonatorii de CSR si-au exprimat dorinta de a vedea mai multe proiecte strategice, aliniate obiectivelor de business ale companiilor, astfel incat responsabilitatea sociala sa nu mai tina de un departament, ci sa devina incorporata in activitatea intregii companii.

Printre principalele tendinte se numara mentinerea sau chiar diminuarea bugetelor de CSR, cresterea transparentei si a activitatii de raportare si mai multe programe de CSR dedicate angajatilor. De asemenea, companiile vor aloca o atentie mai mare comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, prin proiecte locale, care sa se concentreze pe gasirea de solutii sustenabile si sa genereze valoare economica si sociala pentru aceste comunitati.

sursa si detalii: www.responsabilitatesociala.ro

FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.