Prin intermediul cursului de perfecţionare în achiziţii publice, veţi dobândi abilităţile necesare pentru aplicarea cerinţelor legale, în general, şi a cerinţelor esenţiale, în special, rezultate din legislaţia naţională referitoare la achiziţiile publice.
TEMATICA:
- Legislaţia în domeniul achiziţiilor publice, inclusiv ultimele modificări legislative;
- Elaborarea documentaţiei de atribuire, caietul de sarcini;
- Proceduri de atribuire;
- Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP);
- Atribuirea contractului de achiziţie publică;
- Sancţiuni, contravenţii, contestaţii, soluţionarea litigiilor.
Vor fi dezbătute studii de caz (exemple reale preluate din cazuistica autorităţilor contractante), dar si problemele concrete întâmpinate de participanţii la curs.
La finalizarea cursului, participanţii care promovează examenul, primesc certificat de absolvire. Taxa de participare este 450 lei/persoană.
În aceasta sunt incluse suportul de curs, modelele de formulare utilizate şi pauzele de cafea.
Cursurile vor avea loc in Câmpina, la sediul Fundaţiei Zamolxes din strada Nicolae Bălcescu, nr. 45, în perioada 16 – 18 februarie 2011, orele 10.00-18.00. Opţional, absolvenţii cursului pot primi certificatul de absolvire tip MMSSF si MEC – în urma participării la un program suplimentar de pregătire autorizat, de scurtă durată, organizat de către Fundaţia Zamolxes. Acesta este recunoscut oficial în România şi în ţările membre ale Uniunii Europene. Costurileaferente acestora sunt: – taxa înscriere 100 lei si – taxa eliberare certificat 250 lei.Str. Nicolae Bălcescu Nr. 45,
C.P. 3, O.P. 1
RO-105600, Câmpina, Prahova
Tel./Fax: 0244 373 161
E-mail: office@zamolxes.ro