Un blogger poate castiga pana la 3300.000 dolari intr-o zi. Pe bune!

Bloggerul Andrew Sullivan, care in ultimii zece ani a dezvoltat blogul The Daily Dish, a strans intr-o singura zi aproximativ 330.000 de dolari de la cititori, dupa ce a anuntat ca din februarie va renunta la colaborarea cu The Daily Beast si implicit la publicitate in favoarea unei taxe de tip “freemium”, conform Mashable.

Sullivan colabora din aprilie 2010 cu The Daily Beast, site-ul de stiri si comentarii gazduind platforma de blogging.

Practic, cititorii vor putea accesa in continuare sa citeasca o mare parte din continutul articolelor publicate pe The Daily Dish, insa vor fi nevoiti sa plateasca textile care contin optiunea “Citeste mai departe”. De asemenea, vor putea citi gratuit cei care ajung pe blog datorita unui link publicat de un cititor care deja plateste un abonament la The Daily Dish.

Astfel, in doar 24 de ore, in jur de 12.000 de cititori au platit un abonament de 20 de dolari pentru un an. De asemenea, 2.000 au platit cinci dolari in plus fata de abonamentul initial, iar in jur de o mie au contribuit cu 50 de dolari.

“In medie, fiecare cititor a platit opt dolari in plus fata de cat am cerut noi”, scrie Sullivan.

The Daily Dish are cinci angajati full time si doi angajati in internship.

Blogul este gazduit din aprilie 2010 pe The Daily Beast, un site de stiri lansat de Tina Brown, fost editor al revistei Vanity Fair si The New Yorker. La finalul lui 2010 The Daily Beast a fuzionat cu Newsweek, saptamanal care de curand si-a incetat aparitia in forma tiparita, formand astfel compania The Newsweek Daily Beast Company.

sursa: www.wall-street.ro

FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.