TechSoup Romania si Trilulilu anunta prima editie a competitiei "Povestea digitala a organizatiei mele"

„Povestea digitala a organizatiei mele” este o noua initiativa TechSoup gandita pentru a aduce sectorul non-profit mai aproape de tehnologie.

In urmatoarea luna si jumatate, ONG-urile din Romania sunt invitate sa se pregateasca pentru o competitie internationala ce premiaza cel mai bun material de prezentare a unei organizatii. Acesta trebuie sa fie, fireste, in format digital.

Provocarea pe care o lanseaza TechSoup este sa spuneti „povestea” organizatiei voastre, sa va prezentati creativ munca si misiunea intr-un video de 60 de secunde, sau intr-o fotografie.  Primii 3 clasati vor primi premii high-tech si ne vor reprezenta la competitia internationala, care isi va desemna castigatorii pe 15 februarie 2011. „Digital Storytelling Challenge” este o competitie internationala marca TechSoup cu traditie. Anul trecut au participat peste 100 de ONG-uri, iar locul al treilea a fost castigat chiar de o organizatie din Romania: Fundatia Comunitara din Odorheiu Secuiesc (vezi video: http://www.trilulilu.ro/techsoup/d4d480a33da6b2?canal=techsoup-romania&emisiune=povestea-digitala-a-organizatiei-mele).

Parteneriatul strategic cu Trilulilu ne permite sa va punem la dispozitie un canal dedicat, in jurul caruia vom construi o comunitate a „povestitorilor digitali”. Aici veti gasi materiale-resursa, veti putea comunica si va veti putea inscrie in competitie. Pentru a va putea alatura canalului nostru, trebuie sa va faceti cont pe Trilulilu si sa accesati pagina http://www.trilulilu.ro/canal/techsoup-romania

Si, pentru ca proiectul are o importanta componenta de educationala, va vom pune la dispozitie materiale si instrumente gratuite care sa va ajute, atat din punct de vedere tehnic, cat si creativ. Pentru a urmari discutia internationala pe aceasta tema, cautati tag-ul  „#TSDigs” pe canalele social media sau hashtag-ul „#tsdigs” pentru Twitter.

Amy Sample Ward, reprezentant NetSquared (divizia de new media a TechSoup Global): „Fiecare organizatie are o poveste de spus…Chiar si cu resurse limitate, puteti crea un material cu impact puternic, care sa vorbeasca despre cauza voastra sociala.”

FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.