Sponsorizarile catre ONG-uri nu cresc cheltuielile agentilor economici!

Vreti sa va implicati mai mult in sprijinirea activitatii unor organizatii non-guvernamentale din comunitatea dumneavoastra, dar considerati ca nu aveti fonduri, mai ales in contextul actual al crizei economice?

Fiecare agent economic are puterea de a decide sa redirectioneze o parte din impozitul pe profit catre sponsorizarea unor cauze sociale,de mediu, culturale, educationale, sportive,etc pe care le considera benefice pt. comunitate. Puteti face sponsorizari de pana la 20% din impozitul pe profit datorat Statului, in limita a 3‰  din cifra de afaceri a firmei, iar impozitul se diminueaza cu suma aferenta sponsorizarii.

Baza legala:Codul fiscal 2008-2009 – Titlul II impozitul pe profit Cap.II Calculul profitului impozabil , Art. 21 Cheltuieli

Puteti deveni sponsorul unei asociatii sau al unor proiecte in baza unui contract de sponsorizare. Pe langa facilitatile fiscale, de care beneficiati, mai exista si alte avantaje, cum ar fi:

– Imbunatatirea capitalului de imagine al firmei.
– Sprijinirea Proiectelor noastre in protejarea mediului. Exemplele le puteti vedea pe situl nostru.
– Responsabilizarea propriilor angajati si nu in ultimul rand elevilor, tinerilor.
Publicat de Asociatia „Protejarea Mediului Inconjurator ” Prahova

FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.