Oportunitate de angajare in HABITAT FOR HUMANITY ROMANIA

HABITAT FOR HUMANITY ROMANIA este o organizaţie creştină non-profit, interconfesională, ce construieşte şi renovează case simple, decente şi accesibile ca preţ pentru şi împreună cu familiile în nevoie de locuinţe. Habitat a construit şi renovat până în prezent, in Romania peste 1700 de locuinţe.

ANGAJEAZĂ IN PLOIESTI

DIRECTOR CONSTRUCŢII

Definirea postului

Directorul de Construcţii este responsabil pentru administrarea şi managementul general al programului de construcţii de case din Ploiesti în conformitate cu direcţia şi obiectivele stabilite de către HABITAT FOR HUMANITY ROMANIA.

Responsabilităţi de bază

–          Planifică şi organizează activitatea de construcţii sub toate aspectele;

–          Coordoneaza procesul de autorizare si obtinere a tuturor  proiectelor , avizelor,  autorizaţiilor necesare construirii/renovării caselor;

–          întocmeşte formalităţile necesare la finalizarea construcţiilor, până la înscrierea în cartea funciară;

–          organizează munca şi delegă sarcinile pe şantier;

–          urmăreşte utilizarea corespunzătoare a materialelor, precum şi folosirea corectă a sculelor şi uneltelor din dotare, a maşinilor;

–          întocmeşte devizele de cheltuieli pentru casele construite;

–          ia măsuri pentru respectarea normelor de muncă şi protecţie a muncii pe şantier şi desfăşurarea în siguranţă maximă a lucrărilor pe şantier;

–          primeşte pe şantier şi instruieşte voluntarii români şi internaţionali care lucrează pentru Habitat

–          colaborează cu celelalte departamente şi raportează directorului sucursalei/filialei Ploiesti.

Cerinţe candidat(ă)

  • Studii superioare tehnice: construcţii civile, industriale şi agricole
  • Abilitatea de a conduce şi motiva oamenii
  • Abilitatea de a organiza, planifica şi implementa activităţi de construcţii
  • Cunoştinţe Computer (Microsoft Office)
  • Cunoştinţele de limba engleză constituie avantaj
  • carnet de conducere categoria B (condiţie obligatorie)
  • experienta anterioara de lucru cu organizatiile neguvernamentale si/sau voluntari poate constitui un avantaj

Asistent proiect

Definirea postului

Asistentul de proiect are responsabilitati in administrarea biroului Habitat Ploiesti, selectarea beneficiarilor, recrutarea si managementul voluntarilor, managementul activitatilor si a bugetului proiectelor.

Responsabilităţi de bază

–          Asista Directorul de proiect in elaborarea si implementarea planurilor detaliate de activitati

–          Coordoneaza procesul de selectie a beneficiarilor, dupa metodologia Habitat;

–          Organizeaza activitatile voluntarilor, inclusiv munca acestora pe santier

–          Administreaza biroul Habitat Ploiesti si asigura logistica pentru functionarea acestuia

–          Asista Directorul de proiect in relatiile cu autoritatile locale, sponsorii, mas media, alti parteneri

–          Ordoneaza si transmite departamentului contabil documente privind cheltuielile efectuate in proiect

–          colaborează cu celelalte departamente şi raportează directorului sucursalei/filialei Ploiesti.

Cerinţe candidat(ă)

  • Studii superioare socio-umane
  • Persoana ordonata, bun organizator
  • Cunoştinţe Computer (Microsoft Office)
  • Cunoştinţele de limba engleză (obligatoriu)
  • carnet de conducere categoria B (condiţie obligatorie)
  • experienta anterioara de lucru cu organizatiile neguvernamentale poate constitui un avantaj
  • experienta de lucru cu voluntari si/sau coordonarea echipelor de voluntari poate constitui un avantaj
Persoanele interesate trebuie să trimită scrisoare de intentie  si CV  in format european până la data de 6 octombrie 2011 pe e-mail daniel.sorescu@habitat.ro

(75)

Impreuna dam mai departe stirile de bine!

FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.