Eveniment de promovarea a turismului, în judeţele Prahova şi Braşov

Eveniment de promovarea a turismului, în judeţele Prahova şi Braşov
Între 25 şi 30 noiembrie, Asociaţiile pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Prahova şi Braşov vor organiza cea de-a doua ediţie a evenimentului de promovare turistică „Criteriul Primei Zăpezi”. Organizat sub sloganul “Learn to ski in Romania”, acesta este cel mai important eveniment internaţional business to business de promovare a turismului din judeţele Prahova şi Braşov.Timp de 6 zile vor fi vizitate 6 staţiuni: Sinaia, Buşteni, Azuga, Predeal, Fundata şi Poiana Braşov. Infotripul – una din componentele evenimentului – va reuni 140 de participanţi din 12 ţări: Belgia, Franţa, Dubai, Iran, Israel, Italia, Turcia, Polonia, Ungaria, Ucraina, Republica Moldova, România.

Componentele evenimentului

• Infotripul Criteriul primei zăpezi – 25-30 noiembrie, Sinaia, Buşteni, Azuga, Predeal, Fundata şi Poiana Braşov
• Bursa de turism Criteriul primei zăpezi – 26 noiembrie, Casino Sinaia
• Conferinţa conexă Bursei de turism – Branding turistic naţional şi regional: Turismul activ şi de aventură – 26 noiembrie, Casino Sinaia
• Gala Premiilor turismului prahovean – 26 noiembrie, Casino Sinaia.
• Gala Premiilor turismului braşovean – 29 noiembrie, Kronwell Brasov.

Infotripul şi Bursa de turism „Criteriul primei zăpezi” reprezintă un eveniment iniţiat de Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Prahova şi realizat împreună cu Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov, Autoritatea Naţională pentru Turism, autorităţi şi antreprenori din domeniul turismului din cele 6 staţiuni vizate.

Infotripul face parte din caravana „Vacanţă în ţara mea” a Federaţiei Asociaţiilor pentru Promovarea Turismului din România, din care fac parte cele două asociaţii şi care îşi doreşte să promoveze cele mai importante destinaţii din ţară.
Bursa de turism Criteriul Primei Zăpezi, care se va desfăşura pe 26 noiembrie, la Cazinoul Sinaia, va reuni peste 300 de participanţi. În cadrul bursei vor fi semnate contractele pentru anul 2014 şi vor fi definitivate ofertele de înscrieri ultratimpurii şi de înscrieri timpurii.

Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Prahova (APDT Prahova) constituie un parteneriat public privat înfiinţat în 2008 la iniţiativa Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT) alături de alţi şase membri importanţi din Judeţul Prahova. În prezent asociatia are 9 membri. Misiunea organizaţiei este dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului din zona turistică Prahova, atât în ţară cât şi în străinatate.

Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov (APDT Braşov), fondată în anul 2006, de către Consiliul Judeţean, membru fondator principal, reprezintă un proiect de dezvoltare locală creat într-un parteneriat public privat, şi are drept scop promovarea unitară a obiectivelor turistice reprezentative ale judeţului Braşov pe plan naţional şi internaţional.

 

(232)

Impreuna dam mai departe stirile de bine!

FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.