De ce sa mergi la evenimente de business?

Stiu, nu este o intrebare inchisa. Nu poti sa spui doar da sau nu, trebuie sa te gandesti si sigur ai deja argumente pro sau contra.

Intainte de a raspunde, vreau sa-ti povestesc ceva. In ultimul an, am participat la cateva astfel de evenimente, unele mai bine organizate decat altele, unele de la care am plecat impresionat si, de foarte putine ori, dezamagit. Dupa cum probabil stii, am si inceput, impreuna cu parteneri, sa organizam si noi evenimente de business sau componenta sociala. Dar astazi vreau sa scriu putin despre cele la care am participat, fara sa fiu implicat in organizare.

Am constatat un tipar al oamenilor care participa. De regula, sunt tineri si vin acolo sa invete sau sa vada pe cineva anume (speakerii vand evenimentul mai bine decat orice altceva), sunt curiosi, intreaba, se bucura si sunt impresionati de oameni care au reusit. Vezi pe chipurile lor ca vor sa reuseasca si chiar vor reusi. Fie ca au o idee geniala, fie ca vor sa participe in proiectele altora, oamenii astia invata si se vor dezvolta pentru ca au un element esential pentru reusita si anume actiunea. Curiozitatea si dorinta lor de dezvoltare ii face sa actioneze

continuarea pe : think-business.ro

(132)

Impreuna dam mai departe stirile de bine!

FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.