Curs Expert Achizitii Publice in Ploiesti

Curs Expert Achizitii Publice in Ploiesti

Expert Business Center impreuna cu Asociatia pentru Initiativa si Dezvoltare Continua va invita sa participati la cursul:

Expert Achizitii Publice – Acreditat ANC, Cod COR 214946 NOUA LEGE a achizitiilor publice 2016! – ALL INCLUSIVE!

Denumire Curs Durata si Locatie Pret Perioada de desfasurare
Curs Expert Achizitii Publice COD COR 214946 acreditat de ANC (C.N.F.P.A) recunoscut de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei TEMATICA: NOUA LEGE a Achizitiilor Publice 2016 Program: – Sambata 09:00 – 19:00 – prezenta fizica obligatorie -Duminica 09:00 – 19:00 – prezenta fizica obligatorie -Luni si Marti – Proiectul va fi realizat individual de catre fiecare participant in parte si trimis pe e-mail formatorului pt verificare – aprobare Locatie curs: Str. Ionescu Toma, Dr., 27,(Liceul Ucecom Spiru Haret)

Ploiesti, Prahova.

Oferta: 650 lei (taxa redusa de la 800 lei) + 50 lei taxa examinare in cazul in care se doreste Certificatul de Absolvire emis de ANC Durata: 11–14 Iunie 2016 – Curs

15 Iunie 2016 – Examen in fata comisiei ANC

Total 700 lei.

Taxa de curs este scutita de TVA cf Art. 292 alin. 1) lit. f) cf Cod Fiscal 2016.

Curs Expert Achizitii Publice – Acreditat ANC, Cod COR 214946Autorizatie Exp Center SRL

Cele mai importante motive pentru a alege cursul de Expert Achizitii Publice organizat de EBC (Expert Business Center) in parteneriat cu Asociatia pentru Initiativa si Dezvoltare Continua

1) Cursul este de cea mai inalta calitate! Formatorul cu experienta in Ministerul Finantelor Publice – UCVAP (Unitatea de Coordonare si Verificare a Achizitiilor Publice, recent ANAP (Agentia Nationala pentru Achizitii Publice) dar si ca Lector pentru cursul Expert Achizitii publice a mii de cursanti.

3) Cel mai bun pret de pe piata raportat la toate avantajele pe care EBC le ofera cursantilor

4) Cursantii primesc materialele necesare cursului (mape, coli pentru scris, pix, suportul de curs, etc)

5) Pauzele sunt „bine-meritate”, cursantii avand la discretie gustari, racoritoare, masa de pranz, coffee-break-uri

6) Internet wireless in incinta salilor de curs

7) Consultanta in materie de achizitii publice si dupa finalizarea cursurilor, in limita timpului disponibil al formatorilor

8) Discount-uri pentru cursurile ulterioare si pentru grupuri de prieteni, colegi, cunostinte. Posibilitatea de a achita in doua transe, cu conditia ca ambele sa fie platite inainte de inceperea cursului

9) NEGOCIEREA in domeniul Achizitiilor Publice este foarte importanta.

Cursul Expert Achizitii Publice organizat de Expert Business Center cuprinde un modul dedicat negocierii (“deliciul” cursantilor) in cadrul caruia invatati:

– tehnici si strategii de negociere

– gestionarea conflictului dar si a stresului

– trucuri eficiente de negociere si contracararea lor, etc.

10) NOUA LEGE a Achizitiilor Publice 2016

(Proiectul de lege aduce imbunatatiri semnificative legislatiei actuale, promovand cresterea calitatii proiectelor de achizitie publica prin modificarea criteriilor de atribuire, limitarea cresterii necontrolate a bugetelor implicate, reducerea birocratiei, dar si sustinerea inovatiei in dezvoltarea proiectelor publice)

TEMATICA CURS:

  • Programul anual al achiziţiilor publice începând cu 2016 • Necesitatea publicării în cadrul SEAP a planurilor anuale de achiziţii publice de către Autorităţile Contractante. Semnăturile electronice; e-Cert, sistemul de informații on-line gratuit; Sistemele dinamice de achiziție; Catalogul electronic; Noul SEAP.
  • Dezvoltarea funcţiilor de monitorizare şi supervizare a sistemului de achiziţii publice • Identificarea şi pregătirea procedurilor de atribuire.
  • Includerea feedback-ului de la piaţă la definitivarea caietului de sarcini / documentaţiei descriptive; consultările preliminare ale pieţei; reguli de estimare a valorii contractului; încurajarea negocierii în atribuirea contractelor.
  • Măsuri de corecţie şi ajustare a preţului / obiectului şi clauzelor specifice în cadrul derulării contractelor de achiziţie publică.
  • Acte adiţionale şi: documente constatatoare, reluarea competiţiei, modificarea substanţială a contractului, clauzele de variaţie, retragerea unui membru al asocierii contractante, înlocuirea contractantului.
  • SEAP; Proceduri de atribuire off-line şi on-line (fonduri publice, fonduri europene): licitaţia deschisă (paşii de parcurs).
  • Soluţionarea litigiilor şi căilor de atac: noi modificări legislative privind întocmirea contestaţiei; cerere de recurs împotriva deciziei CNSC.
  • Măsuri de evitare a contestaţiilor; clarificări în soluţionarea contestaţiilor; contestarea procedurilor de achiziţie publică în faţa instanţelor; Limitele şi identificarea limitelor în care contestatorul poate valorifica informaţiile noi, obţinute cu prilejul studiului dosarului achiziţiei, în perioada de soluţionare a contestaţiei.
  • Regularitatea și calitatea procesului de achiziții publice – Impact preconizat în contextul simplificării controlului ex-ante și ex-post, a îmbunătățirii și extinderii sistemelor de prevenție a conflictelor de interese.
  • Întocmirea Formularului de integritate
  • Emiterea avertismentului de integritate privind potențiale conflicte de interese în procedura de achiziție publică.
  • Riscurile în derularea procedurilor de achiziţii publice (conflictul de interese / criteriile discriminatorii / aplicarea procedurii accelerate / încheierea şi tratamentul actelor adiţionale la contractele de bază).
  • Nereguli, prevenire şi chei de verificare; Transparenţa şi concordanţa dintre preţul la care s-a încheiat contractul şi preţul plătit.
  • Soluţii privind: evaluările succesive în procedura achiziţiilor publice; analiza practică privind principiile care guvernează achiziţiile publice conform noilor proiecte.
  • Abordări practice la problemele privind:

– Parteneriatul pentru inovare – în ce măsură răspunde necesităţilor autorităţilor contractante;

– Posibilitatea autocorectării în timpul unei proceduri de achiziţii publice vs. tratament egal;

– Modificarea contractelor aflate în curs de derulare, posibilă afectare ex-post a rezultatului procedurii;

– Documentul european de achiziţie unic (DEAU) privind îndeplinirea cerinţelor de calificare; abordare legală vs. practică;

– Împărţirea pe loturi, proceduri mai flexibile;

– Plata directă a subcontractanţilor; motiv de asigurare eficientă a derulării contractului, în condiţiile asumate de părţi;

– Noutăţi legislative privind contractele de execuţie şi contractele FIDIC.

  • Reguli de bună pactică; Dezbateri şi răspunsuri la problemele participanţilor.
  • Elemente de interes pentru participanţi privind Strategia Naţională în domeniul achiziţiilor publice; proiectul de Lege privind achizițiile sectoriale; proiectul de Lege privind concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii.

PERIOADA DE ORGANIZARE A CURSULUI:

Conform tabel de mai sus Orarul cursurilor si al examenului:

 Sambata 09:00 – 19:00 – prezenta fizica obligatorie

 Duminica 09:00 – 19:00 – prezenta fizica obligatorie

 Luni si Marti – Proiectul va fi realizat individual de catre fiecare participant in parte si trimis pe e-mail formatorului pt verificare – aprobare + Aprofundarea materiei in vederea sustinerii examenului in fata comisiei ANC, dupa caz, fiind in permanenta in contact direct cu formatorul pentru eventualele intrebari, nelamuriri.

Sustinerea examenului Miercuri, 15 Iunie 2016, dupa orele 18:00, cu acordul cursantilor.

Documente necesare la inscriere:

 Copie diploma studii superioare / master

 Copie CI si certificat de nastere

 Copie Certificat casatorie (daca este cazul)

Competente dobandite in urma participarii la curs:

 Aplicarea corecta a legislatiei in vigoare dpdv al ofertantilor si al autoritatilor contractante;

 Elaborarea strategiei de achizitii publice;

 Principii in elaborarea cerintelor de selectie si elaborare a caietului de sarcini;

 Intocmirea dosarului de licitatie publica;

 Derularea procedurilor specifice de achizitie publica;

 Gestionarea contestatiilor formulate in procedura de atribuire a contractului de achizitii publice;

 Evaluarea ofertelor depuse

 Stabilirea ofertei castigatoare si atribuirea contractului de achizitie publica

 Utilizarea calculatorului – practica pe e-licitatie.ro in SEAP.

Cum ma inscriu si cum platesc? Taxa aferenta cursului va fi achitata prin virament bancar pe baza facturii primite pe e-mail. Pentru mai multe informatii puteti suna la nr de telefon 0737.364.367 sau trimiteti e-mail la adresa office@expertinbusiness.ro. Ce cuprinde taxa de curs?

 taxa de curs sustinut de formatori cu experienta in Ministerul Finantelor Publice si Ministerul Fondurilor Europene

Certificat de absolvire acreditat de ANC. Programul este certificat de Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale si este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari (fosta CNFPA) pentru ocupatia Expert achizitii publice, cod COR 214946. Diploma este utila mai ales în vederea exercitării profesiei de Expert achiziții publice.Diploma ANC

 Un supliment Europass la Certificatul profesional.

 Coffee-break-uri, gustari, racoritoare, masa de pranz

 Mape de prezentare cu coli, pixuri, suportul de curs si alte materiale necesare aprofundarii cunostintelor

Cum se va desfasura cursul? Expert Business Center utilizeaza metode moderne de instruire a participantilor la curs bazate pe aplicabilitate in practica. 40-50% din timpul alocat cursului, participantilor li se vor aduce la cunostinta aspectele teoretice, punandu-se accentul pe ultimele modificari legislative in domeniul achizitiilor publice, aplicații practice avand o pondere de 50-60%. Dintre metodele folosite mentionam: expunerea prezentarii prin videoproiector, discuțiile intre cursanti si intre cursanti si formator, studii de caz, joc de rol, chestionare, accesarea site-ului www.e-licitatie.ro cu dezbateri pe diverse situatii reale, simulari si exerciții. Comunicarea / interactiunea intre participanti si intre participanți si formator reprezinta principalul obiectiv al metodelor de instruire folosite.

Bonus: consultanta gratuita in diverse spete dupa finalizarea cursului

Examenul: Conform programarii ANC:

Proba teoretica: – test grila in vederea evaluarii cunostintelor teoretice Proba practica: – prezentarea proiectului oral

 Comisia de evaluare din ziua examenului va fi una mixta formata din reprezentanți ANC și EBC. Prin prezenta obligatorie a cursantilor si calitatea cursului sustinut de formatori, rata de promovabilitate a participanților la cursurile EBC va fi de 100%. Ulterior finalizarii cursului, certificatul de absolvire însotit de suplimentul descriptiv ce confirma competenț\tele dobandite va putea fi ridicat de la sediul EBC in termen de maxim 30 zile (de regula 2 saptamani). Intre timp, daca este necesar, EBC poate elibera o adeverinta ce atesta faptul ca o persoana anume a urmat cursul. (adeverinta va avea acelasi statut precum certificatul, timp de maxim 30 de zile, subsituind practic certificatul pana la eliberarea acestuia)

FOARTE IMPORTANT! Dupa finalizarea cursului, va stam la dispozitie pentru eventualele nelamuriri, intrebari din practica de zi cu zi!

Cu deosebita stima si consideratie,

Expert Business Center SRL Telefon 0737.364.367 www.expertinbusiness.ro ISPH Business Center, Strada Vasile Lascar, Nr 5-7, Etaj 4, Birou 416, Sector 2, Bucuresti

(303)

Impreuna dam mai departe stirile de bine!

FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.